جایگاه رسانه های نوین در پیشبرد منافع ملی در چشم انداز نظری
1. جایگاه رسانه های نوین در پیشبرد منافع ملی در چشم انداز نظری
دوره 5، شماره 17 ، پاییز 1398، ، صفحه 1-24

چکیده
    ابراهیم متقی[1] صفت الله شاهوردی[2]   رسانه ها نوین همانند شبکه های اجتماعی در سده بیست و یکم بازیگر اصلی زندگی انسان ها شناخته می شوند. این بازیگری در همه سطوح اعم از سطح کلان همانند معرفی سبک زندگی، ...  بیشتر
نشانگان پوپولیسم در انتخابات ایران؛ با تاکید بر انتخابات ریاست جمهوری
2. نشانگان پوپولیسم در انتخابات ایران؛ با تاکید بر انتخابات ریاست جمهوری
دوره 4، شماره 16 ، تابستان 1398، ، صفحه 101-130

چکیده
    دکتر ابراهیم عباسی[1] علی فلاح[2] انتخابات نماد دموکراسی شناخته می­ شود، اما این انتخابات در عصر سلطه رسانه­ های نوین با مولفه­ های خاصی مواجه شده است. رسانه­ ها در سده بیست و یکم بازیگر اصلی سیاست ...  بیشتر